Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna www.krecikghostmine.fora.pl
http://thebs.mojeforum.net
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wilkołaki / Wampiry - Czary, moce, umiejętności, itemy.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Demol
ΩEliteΩ



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:13, 15 Cze 2010    Temat postu: Wilkołaki / Wampiry - Czary, moce, umiejętności, itemy.

Otóż tak. Chciałem spisać moce dla nich, ponieważ jeszcze nie istnieją. To są na razie tylko propozycje:

Wampir
1. Moce
Arrow leczy się krwią - 1 lv
Arrow latanie Z | Q/E - 1 lv
Arrow może używać ctrl - 5 lv
Arrow może zmienić się w człowieka (tylko jako nietoperz / wampir) - 1 lv
Arrow może zmienić się w wampira - 1 lv
Arrow Może zmienić się w nietoperza (tylko jako wampir) - 1 lv

Arrow Telepatia - 1 lv
__________________________________________________________

2. Broń i pancerz.
Arrow Kły - 1 lv obrażenia 20-30
Arrow Pazury - 1 lv obrażenia 15-25
Arrow Ostre pazury - 3 lv obrażenia 10-25
Arrow Wampirze kły - 5 lv obrażenia 20-35
Arrow Peleryna - 2 lv obrona 4 M.obrona 10
Arrow Szata - 4 lv pancerz obrona 6 M.obrona 14
__________________________________________________________

3. Czary
Arrow Wampiryzm - 2 lv (przemienia daną osobę w wampira - tylko jako wampir)
Arrow Mroczny pocisk - 3 lv pocisk mrocznej energii 20
Arrow Mroczna kula - 6 lv pocisk mrocznej energii 40
Arrow Teleportacja - 5 lv
Arrow Dotyk wampira - 6 lv transfer energii z ofiary na wampira - tylko jako wampir.
Arrow Pancerz wampira - 8 lvl ochrania przed wszystkim za wyjątkiem drewnianych kołków i wody święconej - rzucający zaklęcie nie może się ruszać.

__________________________________________________________


Wilkołak
1. Moce
Arrow leczy się surowym mięsem - 1 lv
Arrow może używać shifta - 2 lv
Arrow może zmienić się w człowieka - 1 lv
Arrow może zmienić się w wilkołaka - 1 lv
Arrow Telepatia - 1 lv
__________________________________________________________

2. Broń i pancerz
Arrow Pazury - 1 lv obrażenia 15-25
Arrow Kły - 1 lv obrażenia 20-33
Arrow Wilcze pazury - 3 lv obrażenia 15-30
Arrow Wilcze kły - 5 lv 5 lv obrażenia 33-40
Arrow Futro - 2 lv obrona 9 M.obrona 5
Arrow Brudne futro - 4 lv obrona 13 M.obrona 7
__________________________________________________________

3. Czary
Arrow Wilkołactwo - 2 lv przemienia daną osobę w wilkołaka - tylko wilkołak
Arrow Wycie - 3 lv atak na odległość 15 tylko wilkołak
Arrow Diaboliczne wycie - 6 lv atak na odległość 30 tylko wilkołak
Arrow Teleport - 5 lv
Arrow Pożarcie - 6 lv wyrywa kawał mięsa z ciała ofiary i pożera je
Arrow Skóra wilka - 8 lv ochrania przed wszystkim za wyjątkiem srebrnej broni i wody święconej - rzucający zaklęcie nie może się ruszać.
__________________________________________________________

Oba gatunki są odporne na czyszczenie pamięci, transfer energii i robienie z nich sług.
Jeśli przez miesiąc dany gatunek nie zje swojego pożywienia ani razu, umiera (wilkołak - surowe mięso; wampir - krew).
Miałem coś jeszcze, gdy sobie przypomnę, zedytuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demol dnia Pon 16:17, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikidyb102
Władca



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:05, 15 Cze 2010    Temat postu:

to już muszą zaakceptować admini ja jestem na...
sam niewiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demol
ΩEliteΩ



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 6:32, 16 Cze 2010    Temat postu:

Wiem, że admini... Dlatego czekam, aż forest/ghost wejdzie i zatwierdzi bądź zmieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ForestSnake
ΩEliteΩ



Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: masz ten kombajn?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:53, 16 Cze 2010    Temat postu:

Ogólnie ładnie, dobrze zrobione. Zatwierdzam. Jeszcze niech ghost wejdzie i looknie to będzie 101% ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhostJTJ
Władca



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:07, 16 Cze 2010    Temat postu:

Może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ForestSnake
ΩEliteΩ



Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: masz ten kombajn?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:33, 16 Cze 2010    Temat postu:

Dobra też zatwierdzam. Ale jak mówiłem dodaj to do działu organizacje i rozbuduj trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin