Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna www.krecikghostmine.fora.pl
http://thebs.mojeforum.net
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podstawowe reguły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Zasady i opis rozgrywki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thd552
Władca



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baboszewo

PostWysłany: Wto 15:48, 14 Cze 2011    Temat postu: Podstawowe reguły

ZASADY DLA GM’a
1) GM jest wizjonerem. Wymyśla kluczowe elementy
scenariusza wpływające na przebieg rozgrywki
i dające Graczom sposobność, by mogli się wykazać,
puszczając wodze fantazji oraz używając talentów swoich
postaci.
2) GM jest sędzią. Ma decydujący głos w sprawach
Spornych.
3) GM pomaga graczom. Począwszy od stworzenia postaci,
poprzez deklarowanie wykonywanych czynności,
a na użyciu specjalnych zdolności kończąc, decyduje o
tym, czy Gracz może zastosować opisywane przez siebie
rozwiązanie.
4) GM jest moderatorem rozgrywki. W największym
stopniu wpływa na atmosferę, temat, tempo i sugestywność
sesji/ eventu.
5) GM jest odpowiedzialny za przebieg i jakość
rozgrywki, przy założeniu, że Gracze nie przeszkadzają w jego
wysiłku, lecz udzielają mu wsparcia i angażują się w
przebieg akcji.
6) GM zawsze jest bezstronny. Zawsze.
7) GM odgrywa oponentów Graczy, ale NIE jest w
sensie dosłownym przeciwnikiem
ZASADY DLA GRACZY
1) Gracze powinni poczuwać się do pewnej odpowiedzialności
za właściwą atmosferę i przebieg przygody,
szanując wysiłek, jaki GM włożył w zaplanowanie
kluczowych elementów przygody i świata, więc prosimy o nie niszczenie plansz, ani także głupie zachowanie.
2) Grzechem Gracza jest sabotowanie sesji, czyli nieadekwatne
odgrywanie postaci, negowanie atmosfery, którą
wprowadza GM, złośliwe zaburzanie wątków fabularnych,
jawny brak zaangażowania w przebieg scenariusza,
3) Wcielanie się w bohatera powinno cieszyć i dawać
satysfakcję, a nie być źródłem frustracji. Każdy ma
pełne prawo do konsultowania się z innymi Graczami i
z GMem oraz równe prawo do nie uwzględniania
cudzych sugestii.
4) Główna rola Gracza polega na tym, by dobrze bawił
się razem z resztą uczestników, a nie w pojedynkę,
kosztem pozostałych, czyli współpraca między graczami mile
widziana.
5)Każdy uczestnik samodzielnie decyduje o postawach i
zachowaniach swojego bohatera, jednak muszą one
zachowywać klimat.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez thd552 dnia Śro 15:36, 15 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Zasady i opis rozgrywki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin